lørdag 18. september 2010

Hakka votter ;)

Jeg er "selvlært" hakker.. Fant noen oppskrifter og hakkerpinner på nett for 4-5 år siden,som jeg bare måtte bestille og prøve. Jeg var ganske ivrig en stund,men det et jeg har laget en del av er votter, de blir tykke og slitesterke! Dette paret lagde jeg for over ett år siden, men det har blitt liggende innerst i skapet.. Eneste som var igjen var å hakke ene tommelen og feste ender.... Utrolig hva som kan bli en UFO..
Men i går ble de endelig ferdige;

2 kommentarer:

  1. Stilige.
    Tror jeg har hakket et par votter en gang jeg også, men det ble med det ene paret for min del.

    Gratulerer med blogg. Jeg har også begynt å blogge nå nylig:)

    SvarSlett
  2. Hei :)

    Så fine de ble :)
    Hvis du likte denne teknikken, så kan jeg anbefale boken Hakking av Solvor Hofsli. Jeg vet ikke om den ennå er til salgs, men jeg lånte den en gang på det lokale biblioteket her. Ellers så kan jeg jo nevne siden http://www.solvor.no/ ;)

    SvarSlett